poniedziałek, 4 czerwca 2012

Rozmowa o projekcie

Spotkałem się ostatnio z kolegą ze studiów. Kurtuazyjne "Cześć - Cześć" i coś co mnie zaskoczyło... "Widziałem twojego bloga". Podniosło mnie to trochę na duchu bo już myślałem, że nikt tu nie zagląda.

W rozmowie na temat projektu kolega zasugerował mi przypomnieć wszystkim, że pary walutowe rozliczane w jenach mają tylko 2 miejsca po przecinku.
Zmiana kursu o 0,01 jest zmianą wartości 1-ego lota waloru o 1000 jenów.
1 lot (100 000) USD po dzisiejszym kursie (78,27) warty jest 7 827 000jenów.

Czy potrzeba więcej wyjaśnień? Mam nadzieję, że nie. A jeżeli zajdzie potrzeba, mogę przygotować kolejny post w celu rozwiania wątpliwości.

Miłego śledzenia kolejnych wpisów,
Przemek Zawadzki

1 komentarz:

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.